Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Sun May 2 22:46:18 CEST 2004

On Sun, 2 May 2004, Matous Jan Fialka wrote:

> \skip\footins mam podle meho dostatecne pruzny (zkusim ho udelat jeste
> pruznejsi), ale presto mi to dole dela mezeru moc velkou. Mezera pod

Dole myslite jako mezi poslednim radkem poznamky a dolnim okrajem zrcadla
sazby? Tam zadna mezera nema byt, pokud nemate zapnute \raggedbottom, coz
snad pri pevnem rejstriku nemate. Jinak tam zadna mezera nemuze byt,
\skip\footins je mezera mezi textem a poznamkami.

> poznamkami bych rad mel 0pt mezery, zadnou mezeru. Odsazeni od textu ci
> poznamek zajistuje totiz makro \makefootline. Tak nevim, mozna jsem se do

Jde-li o plain, pak \makefootline se stara o jedine, a to o usazeni
\footline, tedy radku _pod_ dolnim okrajem zrcadla sazby. Poznamky vsak
jsou (obvykle) _v_ zrcadle a s \makefootline nemaji co spolecneho. Usazeni
poznamek je zalezitosti insertu.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha