Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sun May 2 22:53:20 CEST 2004

On 02/05/04 20:52 +0200 or thereabouts, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Pokud mate pevny \baselineskip v textu a take ve zmensenem pismu poznamek
> pod carou, pak \skip\footins, tedy mezera mezi textem a poznamkami,
> musi byt natolik pruzna, aby vyrovanala skutecnost, ze \skip\footins
> plus vyska poznamky neni celistvy nasobek \baselineskip textu. Tot vse, snad jeste
> nastavit \lineskiplimit na rekneme -6dd, aby se eliminovalo uskoceni radku
> s verzalkou s hackem. Ale to stejne musite mit udelane, kdyz chcete
> dodrzet rejstrik.

Ahoj,

takze: zaridil jsem se presne podle Vasich rad a dole mi to dela nadbytecnou
vertikalni mezeru, ktera je presne \baselineskip, jiz pouze v tom pripade,
kdyz byl na te strane potlacen parchant, tedy je tam o jeden radek min.

Otazka tedy zni: Lze nejak zjistit, zda se zrovna "nahodou nepotlacil
parchant" a podle toho se pak v makru zaridit? Treba nejaka uprava
\pagecontents nebo tak neco. Mezera navic *nad* poznamkami by mi nevadila,
ale pod nimi je to trosku "divne", protoze to nema logicke opodstatneni.

Dekuji,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Variable computing Prague