Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sun May 2 21:17:28 CEST 2004

On 02/05/04 20:52 +0200 or thereabouts, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Pokud mate pevny \baselineskip v textu a take ve zmensenem pismu poznamek
> pod carou, pak \skip\footins, tedy mezera mezi textem a poznamkami,
> musi byt natolik pruzna, aby vyrovanala skutecnost, ze \skip\footins
> plus vyska poznamky neni celistvy nasobek \baselineskip textu. Tot vse, snad jeste
> nastavit \lineskiplimit na rekneme -6dd, aby se eliminovalo uskoceni radku
> s verzalkou s hackem. Ale to stejne musite mit udelane, kdyz chcete
> dodrzet rejstrik.

Dekuji za odpoved :)

\skip\footins mam podle meho dostatecne pruzny (zkusim ho udelat jeste
pruznejsi), ale presto mi to dole dela mezeru moc velkou. Mezera pod
poznamkami bych rad mel 0pt mezery, zadnou mezeru. Odsazeni od textu ci
poznamek zajistuje totiz makro \makefootline. Tak nevim, mozna jsem se do
toho ponekud zamotal... Kazdopadne bych uvital ukazku nejakeho funkcniho
reseni, aby si to srovnal v hlave oproti memu reseni. Opravdu jsem se do
toho ted asi zamotal. Zacinam mit v tech vsech \skip-ech ponekud zmatek...

Napisi, jestli se mi povedlo problem vyresit pouze na zaklade Vasi rady a
pak se uvidi.

Jeste jednou dekuji,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Variable computing Prague