Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Sun May 2 20:52:48 CEST 2004

On Sun, 2 May 2004, Matous Jan Fialka wrote:

> a) zmenseny rez pisma (to neni problem, dela to vetsina implementaci, ktere
> jsem na webu nasel a dokonce i ta, kterou jsem sam napsal) b) posledni
> poznamka na strance by mela mit ucari ve stejne vysce jako je ucari radku na
> protejsi strane -- jinymi slovy, mel by nejak byt dodrzen radkovy rejstrik i
> v oblasti poznamek pod carou. A to je presne ta vec, ktera se mi nedari, a

Pokud mate pevny \baselineskip v textu a take ve zmensenem pismu poznamek
pod carou, pak \skip\footins, tedy mezera mezi textem a poznamkami,
musi byt natolik pruzna, aby vyrovanala skutecnost, ze \skip\footins
plus vyska poznamky neni celistvy nasobek \baselineskip textu. Tot vse, snad jeste
nastavit \lineskiplimit na rekneme -6dd, aby se eliminovalo uskoceni radku
s verzalkou s hackem. Ale to stejne musite mit udelane, kdyz chcete
dodrzet rejstrik.

z pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha