Vektorova grafika pre Texistov

Ladislav Bitto geoflabi at hostunix.savba.sk
Fri Mar 26 07:45:52 CET 2004

Dobry den,

On Thu, 25 Mar 2004, Peter Gasparovic wrote:

> [...]

Pri tejto mojej podpore asi nie je ziadne omedzenie, lebo nakoniec to
preklada sam TeX.

> Nevyjadril som sa dost exaktne:
> ... {diakritiku, matematiku - veci ktore treba} AND {veci ktore
> konkurencia nedokaze - ak nejake su (mam na mysli graficku stranku
> veci)}

Priznam sa, ja neviem co dokaze konkurencia, lebo takmer nic ine
nepouzivam. Na druhej strane, velmi ma potesi, ked pride za mnou clovek,
ktory je vybaveny celym arzenalom grafickych programov (Corel, Origin,
Grapher, Surfer, Exel) a nijak sa mu nedari nieco vyprodukovat a potom to
zvladnem a zdoraznim mu, ze som to zvladol pomocou TeXu (aj).

Viem len, ze co dokazem s tymto balikom (a ja s nim nedokazem vela, lebo
som lenivy nevzdelanec).

Zdravi
Ladislav Bitto