Vektorova grafika pre Texistov

Eduard Pittich astropit at savba.sk
Thu Mar 25 11:45:58 CET 2004

System p. Bita je fortranovsky kod doplneny grafickymi podprogramami
(GPVTV), niekotrymi PS instrukciami a texovskym textom (vsetky moznosti
texu). Vhodny pre graficke znazornenie VT vypoctov. Samozrejme mozno
zostrojit lubovolne zlozity obrazok (napr. strom s listami,
kartrograficke zobrazenia, a pod.). Moznost vytvarat vlastne graficke
podprogramy, a vyuzivat cele rgb farebne spektrum ovladane programom.
Vyhoda - vsetko v jednom programe, od vypoctov az po vysledny obrazok.
Vrele doporucujem uzivatelom pouzivajucim fortranovsky kod pre vypocty.

                    Eduard Pittich