Vektorova grafika pre Texistov

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 25 10:52:47 CET 2004

Ladislav Bitto wrote:
> Dobry den,

> Aj ja som to chcel skusit, lenze nato je treba asi aj kvalitnych ludi,
> medzi ktorych rozhodne nepatrim. Ked som videl, ze ako to funguje, radsej
> som sa pustil do programovania PostScriptovej podpory tohto balika GPVTV.

Skromnost slusi, ale neprehanejte to. Napsat PS podporu pro cokoliv neni
nic jednoducheho a zdaleka ne kazdy to dokaze (ja bych si na to
netroufl).

> to je ten dovod. Mam megabajty dat v stovkach suborov a napisat nato nieco
> "rozumne" v jednom subore.

Ano, prave tady bych videl hlavni vyhodu a silu toho systemu, v moznosti
"serioveho" grafickeho zpracovani velkeho mnozstvi dat primo z
TeXovskeho zdrojaku. Nevim o jinem systemu, ktery by to umel.

S pozdravem,

         Lubos Kloc