Vektorova grafika pre Texistov

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Thu Mar 25 11:18:55 CET 2004

> Je to ovela lepsie ako MetaPost? Moznosti MetaPostu (pocitanie
> linearnych rovnic, ...) su myslim ze dost dobre.

Ako novacik by som dal rozhodne prednost programu p. Bittoa. Programovat vo
fortrane je hracka a skusenosti s nim ma skoro kazdy. Ak Metapost je podobny
TeXu (povely hlavneho procesoru, expandprocesoru a podobne
jemnostky) clovek potrebuje dlhodobe skusenosti, aby mu to slo od ruky.

Vzdy som sa, napr., bal pustat do Metafontu a radsej som pouzil nejaku
nadstavbu nad nim.

Zdravi

A. Surda