Vektorova grafika pre Texistov

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 25 10:30:51 CET 2004

Peter Gasparovic wrote:
> Tiez by som rad uvital nejaky demonstracny obrazok, kde by bolo vidiet
> diakritiku, matematiku - proste veci ktore treba skoro vzdy, a zaroven
> veci ktore "konkurencie" nedokaze.
> A samozrejme - ako vyzera zdrojak k takemu obrazku.
>
> --

Souhlasim s tou vyhradou, ze veci ktere jmenujete (diakritika,
matematika) nepatri mezi ty, ktere "konkurence" nedokaze.
Konkretne MetaPost ma omezeni pouze v tom, ze nedokaze
pracovat s virtualnimi fonty (nelze pouzit treba ptmr8z),
ale pri pouziti cs fontu nebo treba Lido muzete klidne psat
popisky v obrazku s diakritikou. Stejne tak lze pouzit vsechny
moznosti TeXu pri sazbe matematiky. Myslim, ze PStricks
je v techto vecech jeste mene omezen.

S pozdravem,

      Lubos Kloc