Vektorova grafika pre Texistov

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Mar 25 10:20:42 CET 2004

Dobry den,

Murphy zauradoval, hned ako som poslal vcera mail nas akademicky postovy
server odpojili kvoli....... presne ani neviem kvoli comu. Pred chvilkou
sa rozbehol.

On Wed, 24 Mar 2004, [ISO-8859-2] Lubo¹ Kloc wrote:

> [...]

Ano, skusim dat nieco dokopy.

Mate pravdu. Jedna polovica zo mna sa tesi, ze nebudem mat s tim navyse
kopec roboty a rozmyslania. Druha polovica mi vsak stale nedala pokoj a
napisal som ten mail.

Aj ja som to chcel skusit, lenze nato je treba asi aj kvalitnych ludi,
medzi ktorych rozhodne nepatrim. Ked som videl, ze ako to funguje, radsej
som sa pustil do programovania PostScriptovej podpory tohto balika GPVTV.

to je ten dovod. Mam megabajty dat v stovkach suborov a napisat nato nieco
"rozumne" v jednom subore.

> smeru dost predcit, aby se uchytil. Tim vubec nechci rict, ze
> system pana Bitta soucasne systemy nepredci, proste to nevim.

To tiez neviem, nakoniec vsetko ma svoje vyhody a aj nevyhody (to nie je
moj system - iba som napisal prekodovaci
program a TeXovu a PS podporu). Vsetko zalezi zrejme na tom, ako vieme a
chceme programovat. Mame urcite akoby primitivy, ktore mozme miesat ako
najlepsie vieme vo FORTRANe.

> Rozhodne jsem nechtel pana Bitta odradit od toho, aby udelal nejake
> ukazky a zkoumal potencialni zajem. Budu mezi prvnimi, kdo se na to
> rad podiva. Presto odhaduji, ze pocet skutecnych uzivatelu, kterym bude
> stat za to se ten novy system ucit, bude velmi maly. Proto by asi v teto
> chvili nestalo za to tomu venovat prilis velke usili, napr. psat
> rozsahlou podrobnou dokumentaci.

Rok som zapasil s tou myslienkou, nakoniec som to poslal do konfery. Nemam
cas takmer uz na nic - takze asi by som tu prirucku (aspon potrebnu cast
30-40 stran) oskenoval. Na podporne podprogramy (TeX, PS) uz kratku mam.

Aj ked je tam asi 30 3D podprogramov, ja som ich nevyuzival - nemam s nimi
skusenosti.

Zdravi
Ladislav Bitto