Makeindex parametre

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Mar 15 12:22:14 CET 2004

Dobry den,

On Mon, 15 Mar 2004, Erik Bartos wrote:

> by som k nim nasiel dokumentaciu? Zaujimalo by ma ako sa daju pre
> Makeindex zadavat vlastne "sortovacie" parametre. Tym nemyslim len
> zoradovanie kluc. slov podla cs-abecedy (kde je to riesene myslim
> programom CSIndex) ale aj vlastne parametre, site na mieru :-)

Ked Vam neodpovedia, mozno by sa dalo pouzit nieco podobne ako to robim
ja. Makeindex (csindex) nepouzivam, ked chcem nieco triedit podla abecedy,
tak pouzijem csr.exe od pana Olsaka. Ten program triedi iba  po riadkoch,
ale to sa da obist tak, ze vytvorime dve kratucke programy. Prvym
vyberieme svoj parameter ("sity na mieru") a zindexujeme ho. Potom ten
subor vytriedime s csr.exe a druhym programkom si vytriedime svoju
databazu podla vysledku csr.exe.

Aj ked csr.exe ma dokumentaciu, nikdy som ju necital - stacilo mi, ze ako
sa to pusta. Takto sa mi podarilo vytriedit aj uplne krkolomne databazy.

Zdravi
Ladislav Bitto