Makeindex parametre

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Mar 15 12:29:34 CET 2004

On Mon, 15 Mar 2004, Ladislav Bitto wrote:

> Dobry den,

MakeIndex tech moznosti moc nema... Muselo by se sahnout do zdrojaku, to
znamena, program si prostudovat a podivat se, jak to beha uvnitr.

> Ked Vam neodpovedia, mozno by sa dalo pouzit nieco podobne ako to robim
> ja. Makeindex (csindex) nepouzivam, ked chcem nieco triedit podla abecedy,
> tak pouzijem csr.exe od pana Olsaka. Ten program triedi iba  po riadkoch,
> ale to sa da obist tak, ze vytvorime dve kratucke programy. Prvym
> vyberieme svoj parameter ("sity na mieru") a zindexujeme ho. Potom ten
> subor vytriedime s csr.exe a druhym programkom si vytriedime svoju
> databazu podla vysledku csr.exe.

To je samozrejme nejlepsi metoda. Na prehazeni radku tak, aby to vzal csr,
a zpetnou upravu se asi da ve vetsine pripadu pouzit AWK, pripadne bych to
psal v Perlu, protoze ma vybornou podporu regularnich vyrazu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz