Makeindex parametre

Erik Bartos bartos at thsun1.jinr.ru
Mon Mar 15 09:27:05 CET 2004

Dobry den,

nedavno som sa snazil vygenerovat Index so svojimi vlastnymi nastaveniami
(3 stlpceky, zvyraznene klucove slova, atd.) co sa mi celkom uspesne
podarilo. T.j. spravil som si vlastny styl pre program Makeindex. Pri
citani dokumentacie som ale narazil (konkretne v distribucii MikTeX
v adresari "\texmf\makeindex\base") na nejake subory s ktorymi si neviem
poradit. Uvadza sa v nich autor Gabor Herr, a vyguruju v nich prikazy typu
'merge_rule', 'sort_rule', ktore som v dokumentacii pre Makeindex nikde
nenasiel. Moze mi niekto vysvetlit ako sa s nimi pracuje alebo poradit kde
by som k nim nasiel dokumentaciu? Zaujimalo by ma ako sa daju pre
Makeindex zadavat vlastne "sortovacie" parametre. Tym nemyslim len
zoradovanie kluc. slov podla cs-abecedy (kde je to riesene myslim
programom CSIndex) ale aj vlastne parametre, site na mieru :-)

S pozdravom,
			Erik Bartos