Konverze plainTeX na html

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Thu Mar 4 14:22:36 CET 2004

On Thu, Mar 04, 2004 at 01:51:15PM +0100, Petr Mandys wrote:
> nemate nekdo zkusenosti s konverzi plainTeXu do html? Dival jsem se na
> TtH, ale to nevypada prilis uspokojive.

Ze to nejde... Pokud se tedy nejedna vicemene neformatovany
text.  Kazdy poradny plainista pouziva vlastni makra, ktera
napsal nebo upravil specificky pro dany dokument (resp.
skupinu dokumentu), a ktera se hemzi zmenami catcode,
\futurelety a triky s vystupni rutinou... ;-)  Ale vazne,
zatimco LaTeX se pouziva dost jako ciste znackovaci jazyk,
plain nikoli, a i kdyz se TtH snazi v rade veci emulovat TeX
(umi makra, registry, ify), bude to vzdy fungovat jen tak
nejak napul.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.