Konverze plainTeX na html

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 4 14:25:37 CET 2004

Petr Mandys wrote:
> Zdravim,
>
> nemate nekdo zkusenosti s konverzi plainTeXu do html? Dival jsem se na
> TtH, ale to nevypada prilis uspokojive.

Nevim, co od toho ocekavate, ale je dobre si uvedomit rozdilnost
formatu. PlainTeX znackuje predevsim fyzicky, t.j. konkretnimi
pokyny pro sazbu, zatimco HTML nema se sazbou nic spolecneho a znackuje
logicky. Takze nejaky automaticky obecny prevod neni v principu mozny.
Snadnejsi je generovat HTML z LaTeXu, ktery znackuje take prevazne
logicky, ma na logicke casti textu standardni makra.

Pokud potrebujete z jednoho zdroje udelat jak HTML, tak sazbu, asi je
nejlepsi zacit s XML. Na to jsou tady vsak jini odbornici, ja jsem se
k tomu jeste nepropracoval.

              Lubos Kloc