OFS na CTANu

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Jun 4 22:05:44 CEST 2004

On Fri, 4 Jun 2004, Stepan Kasal wrote:

> Ano, mam s Karlem ty nejlepsi zkusenosti.

Ja taky.

> Mam duvody verit, ze se nakonec reseni najde i v pripade TeXlive.

Dekuji Stepanovi Kasalovi, ze dnes zkusil otevrit problem na texlive@,
zvolil velmi dobrou diplomatickou strategii a myslim, ze hlavne diky nemu
se situace zmenila.

Skutecne, kdyz porovnam soukrome dopisy mezi mnou a Sebastianem s tim, co
nasledovalo po Stepanove vstupu na texlive@, pripada mi to skoro jako
obrat o 180 stupnu.

-------

K memu puvodnimu dopisu o "teroru": psal jsem jej v dobe, kdy jsem byl
smireny s tim, ze se OFS nepovede zaradit ani na CTAN ani na TeXlive a ze
mozna z distribuci vyhodi csplain. Nyni vidim, ze to smireni bylo
predcasne. Bohuzel, neumim tak dobre vyjednavat a v anglictine uz vubec
ne.

Muj prispevek byl minen i v obecnejsi rovine a konkretni problem s OFS tam
byl dan jako priklad.

Zdravim

Petr Olsak