OFS na CTANu

Stepan Kasal kasal at ucw.cz
Fri Jun 4 14:40:24 CEST 2004

Dobry den,

On Fri, Jun 04, 2004 at 02:26:01PM +0200, Stepan Kasal wrote:

> Ano, dostal jsem o tom od spravcu CTANu zpravu. Nemel jsem ovsem cas na to
> reagovat v zadnych diskusich, nebot jsem byl v tu dobu zamestnan na plny
> uvazek dokoncovanim sborniku SLT 2004 a zapoctovym tydnem na nasi fakulte.

naprosto Vas chapu, verim, ze priprava SLT za zabrat.

> Na jakem listu zapocala diskuse? Vase prispevky jsem skutecne nevidel.

V newsgroup cz.comp.cstex.  Muzete se na celou diskusi podivat na googlu.
Mozna ze i jini psali do news, nyni je tam 42 prispevku.

> To me mrzi. Karl Berry se po rozeslani annonce o zarazeni OFS na CTAN
> zachoval vstricne: zacal se okamzite zajimat a ptal se na moznost clanku
> do TUGboatu. (Karl je momentalne predseda TUGu a asi ma taky potize

Ano, mam s Karlem ty nejlepsi zkusenosti.

> Pro vasi informaci: spravci CTANu skutecne po urcite diskusi nasli
> "skatulku", pod kterou to do CTANu zaradili a nechali to dokonce ve vetvi
> urcene pro free software. Nicmene, Sebastian OFS asi do TeXlive nezaradi.

To je dobre.  Dnes jsem zaridil zarazeni OFS do CTAN Catalogue, ktery
spravuje George Williams.

Mam duvody verit, ze se nakonec reseni najde i v pripade TeXlive.

And, last but not least, rad bych Vam za Vasi praci pro TeXove
spolecenstvi (znovu) podekoval.

Stepan Kasal