OFS na CTANu

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Jun 4 11:01:33 CEST 2004

On Fri, 4 Jun 2004, Stepan Kasal wrote:

> Dobry den,
>
> pro Vasi informaci, v utery 1. cervna se staly dve veci:
>
> - OFS byl zarazen do CTANu

Ano, dostal jsem o tom od spravcu CTANu zpravu. Nemel jsem ovsem cas na to
reagovat v zadnych diskusich, nebot jsem byl v tu dobu zamestnan na plny
uvazek dokoncovanim sborniku SLT 2004 a zapoctovym tydnem na nasi fakulte.

> - na tomto listu zapocala mohutna diskuse, proc tam neni
>   (i ja jsem prispel, ale newsgate Vas od mych 7 prispevku pry ochranila)

Na jakem listu zapocala diskuse? Vase prispevky jsem skutecne nevidel.

> (Vcera jsem se trochu ztrapnil, kdyz jsem orodoval u Karla Berryho.)

To me mrzi. Karl Berry se po rozeslani annonce o zarazeni OFS na CTAN
zachoval vstricne: zacal se okamzite zajimat a ptal se na moznost clanku
do TUGboatu. (Karl je momentalne predseda TUGu a asi ma taky potize
naplnit casopis tak jako my Zpravodaj.) Predpokladal jsem, ze prispevky ze
sborniku EuroTeXu 2003 byly prevzate do TUGboatu, takze TUGboat uz clanek
o OFS ma. Nicmene jsem nabidl Karlovi pouzit do TUGboatu cokoli, co je
v adresari ofs/papers, pripadne i novy prispevek, ktery ted budu mit na
SLT (pokud se to povede prevest do anglictiny).

Pro vasi informaci: spravci CTANu skutecne po urcite diskusi nasli
"skatulku", pod kterou to do CTANu zaradili a nechali to dokonce ve vetvi
urcene pro free software. Nicmene, Sebastian OFS asi do TeXlive nezaradi.
Jeho postoje byly nekompromisni. Dokonce, pote, co objevil, ze csplain ma
podobnou licenci jako OFS, prohlasil, ze csplain z TeXlive okamzite
odstrani. Na to jsem zatim nereagoval (mel jsem jinou praci, viz vyse) a
nechtel bych na to reagovat s horkou hlavou. Mohl bych tim nadelat vice
skody nez uzitku.

Zdravim

Petr Olsak