teror ze strany "open" licenci

Pavel Rychetsky cz004918 at tiscali.cz
Thu Jun 3 20:26:46 CEST 2004

Dobrý den,
také se připojím k diskusi. Z celé původní informace pana Olšáka mne nejvíc
zaujala zmínka o  "těžkých diskusích" a udělení vyjímky Knuthovi. Pro mne,
dlouholetého uživatele TeXu, je to velmi podstatné sdělení.

Knuthův způsob licenci jsem vždy pokládal za vrchol autorské velkorysosti
a překvapuje mne, že někdo může vážně diskutovat o tom, jestli je tato licence
"svobodná". (Možná ale někomu vadí, že je svobodná příliš a neumožňuje kontrolu
ze strany komunity.)

Sázím instalační CD Debianu, že do pěti let bude alespoň z jedné významné
distribuce Linuxu TeX vymýcen a nahrazen GNU klonem pod názvem TNT (TNT's
Not TeX).

Pavel Rychetský

Konečně Tě vidím barevně. SAMSUNG X450 již od 2577 Kč.  http://adsweb.tiscali.cz/handsety.html