teror ze strany "open" licenci

Kornel Csach kciii at host.sk
Tue Jun 1 13:18:15 CEST 2004

>  Na "Softwaru, ktery existuje uz nekolik let, nebudu menit licenci (bylo
>  by to  nefer vuci uzivatelum)"  se mi nezda nic  subjektivni. Nemluve o
>  tom, ze  pokud do software  prispelo vice  lidi tak je  potreba souhlas
>  vsech, coz muze byt celkem problem (uz  jen je sehnat), ktery se u rady
>  software tahne  i nekolik let. Mozna  kazdy novy software  delet rovnou
>  multilicencni a nakopirovat do zdrojaku definice vsech free licenci :-)
>
>     Karel
>
> --
>  Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>
>  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

Ok, vyjadril som sa zle myslel som ze ide o problemy tohto konkretneho
projektu. Napriek tomu si myslim ze OFS je one man show, tada tento
problem odpada. Toto co ste opisali bolo vyraznym problemom iba pri
mozille, ale oni si o pruser koledovali :-).

Mylim si ze najlepsie je sa hned na zaciatku sa rozhodnut
GPL/LGPL/BSD/public domain. A povazovat to za dan globalizacie.

K.C