teror ze strany "open" licenci

Karel Zak zakkr at zf.jcu.cz
Tue Jun 1 13:07:00 CEST 2004

On Tue, Jun 01, 2004 at 12:51:29PM +0200, Kornel Csach wrote:

> Prve dva dovody vidim ako vysoko subjektivne, a myslim ze pri trocha
> dobrej vole sa daju minimalne pri novych (inych) projektoch zvladnut.

 Na "Softwaru, ktery existuje uz nekolik let, nebudu menit licenci (bylo
 by to  nefer vuci uzivatelum)"  se mi nezda nic  subjektivni. Nemluve o
 tom, ze  pokud do software  prispelo vice  lidi tak je  potreba souhlas
 vsech, coz muze byt celkem problem (uz  jen je sehnat), ktery se u rady
 software tahne  i nekolik let. Mozna  kazdy novy software  delet rovnou
 multilicencni a nakopirovat do zdrojaku definice vsech free licenci :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr at zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/