Bulletiny CSTugu od r. 2002 dal a aktualnost info o clenstvi

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sat Jun 12 21:27:10 CEST 2004

Dobry den vespolek,

probral jsem se narychlo bulletiny, ktere jsou ulozeny na adrese:

http://bulletin.cstug.cz/pdf/

a pokud mne zrak nesali, posledni je 1/2002... Uz od te doby zadny nevysel
anebo jsou pristupne pouze clenum v tistene podobe?

Take bych se rad stal clenem CSTugu, jsou informace na adrese:

http://www.cstug.cz/clenstvi/index.html

stale aktualni? Ptam se, protoze~-- cituji:

"Pro rok *2003* byly stanoveny následující výše členských příspěvků:"

Pokud tedy aktualni nejsou, muzete mne nasmerovat na aktualni informace?

Dekuji,

--
Matou\v{s} Jan Fialka -> http://www.ligatura.org/