Bulletiny CSTugu od r. 2002 dal a aktualnost info o clenstvi

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Sat Jun 12 21:46:22 CEST 2004

Matous Jan Fialka napsal/a dne 12.06.2004 21:27:

> a pokud mne zrak nesali, posledni je 1/2002... Uz od te doby zadny nevysel
> anebo jsou pristupne pouze clenum v tistene podobe?

Plati pravidlo, ze pdf verze jsou publikovany po roce od  vydani verze
tistene. Takze je tam asi skluz, protoze se nikdo neozval...;-)

> "Pro rok *2003* byly stanoveny následující výše členských příspěvků:"
>
> Pokud tedy aktualni nejsou, muzete mne nasmerovat na aktualni informace?

IMHO jsou. Na zasedani 6.12.2003 se odsouhlasilo, ze poplatky zustavaji
na stejne vysi, i kdyz se trochu debatovalo. Takze asi staci jen opravit
2003 na 2004...

(Muj soukromy nazor.)

--vo

--