konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Jan 28 16:53:29 CET 2004

On Wed, 28 Jan 2004, Martin Sveda wrote:

> Oproti jinym resenim se to zda jako nejvice pouzitelne.
> Jina reseni si moc nepamatuji, jen reseni pana Wagnera,
> ktery vysledky vystavil na www - k podobnemu vysledku
> jsem dospel jednou z mnoha cest i ja, jen nevim, jak
> u vas, ale u me se vlozeny obrazek v testovacim ps
> dokumentu nezobrazi cely (konfigurace debian woody,
> KDE 2.2.2, Kghostview 0.12), takze jej nemohu pouzit.

PS, ktery jste vystavil, obsahuje hromadu operatoru, ktere jsou v EPS
zakazany. Pokud to nevycistite (napr. cestou pres PDF), pak pri vlozeni do
jineho dokuentu nastanou tezko predvidatelne potize.

> Pokud svuj vysledny PDF soubor prohlizim pod ruznymi
> prohlizeci (Acroread 4.0 pod LInuxem, Acroread 5.0 po win),
> tak dostanu trochu kostrbaty obrazek, ktery se vsak po
> zvetseni vyhladi. Jen v Acrobat Reader 6.0 pod win vypada
> dokument tak, jak by vybatat mel v idealnim pripade
> vypadat.

Prohlizece nemaji pri zobrazeni na obrazovce dostatecne kvalitni RIP, jsou
spise optimalizovany na pismo. Rozhodujici je kvalita tisku na papir.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz