konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jan 28 17:42:28 CET 2004

Pan Wagner me s vysvetlenim predbehl, tak jen nekolik poznamek:

- Je spatne, kdyz komercni kreslici program neumi exportovat korektni EPS.
Asi bych to vyrobci/dodavateli otloukl o hlavu.

- GSView vam pri kliknuti na PStoEPS nabidne vysvetlujici help. Nekdy
opravdu neni zcela od veci si jej precist.

- Pro vkladani do TeXu je vyhodne pouzivat kreslici programy, ktere jsou k
tomu uzpusobeny. Pro cvik jsem nakreslil prakticky stejny obrazek v
MetaPostu,
vysledek ma 4.2 kb a lze bez problemu vlozit do TeXu i pdfTeXu. Pokud se
neobejdete bez klikani, lze pouzit MetaGraf.

- Pri postupu popsanem panem Wagnerem mne GS 7.04 pri prevodu z PDF
do EPS vyrastruje vlozene Type42 fonty. Jde tomu nejak zabranit?

                         S pranim mnoha uspechu,

                                           Lubos Kloc