konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Wed Jan 28 16:19:12 CET 2004

    Zdravim Vas.
Tak jsem snad dospel do stavu, kdy jsem s vystupem
obrazku z Visia a jeho nasledneho pouziti v dokumentu
relativne spokojen.

Ze vsech reseni, ktera tu padla se mi jako nejlepsi
zda to, ktere mi napsal mimo konferenci pan Karel Polak.

Spocivalo v instalaci driveru od Adobe (coz jsem mel)
a jeho nastaveni podle nasledujicich parametru (coz
jsem nemel):

> * tisk pres Adobe s nasledujicim nastavenim:
>   - PostScript Output Option: EPS
>   - TrueType font download option: Outline
>   - PS level: 2
>   - Send PS Error Handler: Ano
>   - Mirrored Output: Ne
>   - Negative Output: Ne

Dalsi postup je jiz celkem jasny

> * pres gsview nastavim spravny BoundingBox
>   - pomoci File -> PS to EPS

> * takto ziskany finalni obrazek bud pouziji primo, pokud chci na vystupu
>   z TeXu postscript, nebo promoci epstopdf prevedu do pdf formatu a pri
>   prekladu dokumentu nasledne pouzivam pdfcslatex

Oproti jinym resenim se to zda jako nejvice pouzitelne.
Jina reseni si moc nepamatuji, jen reseni pana Wagnera,
ktery vysledky vystavil na www - k podobnemu vysledku
jsem dospel jednou z mnoha cest i ja, jen nevim, jak
u vas, ale u me se vlozeny obrazek v testovacim ps
dokumentu nezobrazi cely (konfigurace debian woody,
KDE 2.2.2, Kghostview 0.12), takze jej nemohu pouzit.

Pokud svuj vysledny PDF soubor prohlizim pod ruznymi
prohlizeci (Acroread 4.0 pod LInuxem, Acroread 5.0 po win),
tak dostanu trochu kostrbaty obrazek, ktery se vsak po
zvetseni vyhladi. Jen v Acrobat Reader 6.0 pod win vypada
dokument tak, jak by vybatat mel v idealnim pripade
vypadat.

Dekuji moc vsem za rady a pomoc.

S pozdravem
--