konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Honza Valenta valentah at natur.cuni.cz
Wed Jan 28 12:59:27 CET 2004

Dobre poledne,

stahl jsem si Vas PS soubor a zkusil s nim chvili laborovat (Fedora Core,
ghostscript-7.07). Pomoci ps2epsi jsem vyrobil EPS, ten ma vsak
BoundingBox nastaven na celou stranku -- mozna proto se Vam obrazky vzdy
vlozily na celu stranku (ps2pdf to dela taky). Krome toho ps2epsi vlozi
v EPS souboru udaj o BoundingBoxu az nekam na radek 13, zatimco
ghostscript zrejme vyzaduje (alespon podle dokumentace), aby byl hned na
zacatku (radek 2).

Zkuste tedy bud rucne presunout radek o BoundingBoxu na zacatek, nebo to
prohnat pres eps2eps, ktery to nastavi spravne.

Vyse uvedeny postup ma jen dve vady:

1) Nevim, jestli a jak to funguje pod Windows
2) nevim, jestli to s tim ps2espi je bug nebo ficura :)

Ale treba Vam to k necemu bude.
H.