konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Tue Jan 27 20:10:32 CET 2004

    Zdravim.
Tak jsem si stahl PS ovladac tiskarny od Adobe
a zkusil obrazek z Visia vytisknout. Ve windows
vse vypada tak, jak ma. PostScriptovy soubor
je bez problemu citelny v GSview a lze jej
bezproblemove prevezt do EPS (a znovu jej nacist).
Pri prechodu do linuxu (debian woody) se vsak zacnou
dit veci.

V gv i v prohlizeci PS souboru pod KDE lze puvodni
PS soubor nacit a zobrazit - nikoli jiz vsak EPS vytvoreny
pomoci GSview (ac ma spravny BoundingBox)...
Takze tudy cesta nevedla :-(

Jako druhy zpusob jsem zkusil nainstalovat Adobe
Acrobat 6.0 a tiskem vytvaret primo PDF - vychazela
pekne a i PS soubor z AA6.0 vypadal dobre. Ale "korektni"
EPS uz opet neslo vytvorit...

Cesta pres Apple LaseWriter se nejak nezdarila, ale
to je mozna moje chyba, sedim nad tim cely den a jsem
tim celkem rozladen (a unaven).

Vsechny pokusy skoncily u toho, ze jsem mel EPS soubor,
ktery na prvni pohled vypadal normalne (spravne), dokonce
sel bez problemu zkonvertovat na PDF pomoci epstopdf
ale ve vyslednem dokumentu se obrazky bud nezobrazily
(cslatex a vystup do PS), nebo byly kazdy na jedne strance
(pdfcslatex a vystup do PDF).

Ted uz nevim kudy dal, vystavil jsem originalni obrazek
ve formatu Visia i vytvoreny PS soubor pomoci tisku pres
ovladac Adobe na webu.
Adresa je:
www.kn.vutbr.cz/~sveda3/files.php

Pokud to bude nekdo chtit blize zkoumat a poradi mi,
budu nesmirne vdecny. Dekuji moc.

Preji hezky vecer.

Martin Sveda
--