konverze z Illustratoru a Visia do EPS

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Tue Jan 27 15:58:47 CET 2004

> Obycajne to robim inym sposobom, ktory poskytuje uspokojive vysledky:
>
> Mam naistalovany PS printer driver od www.adobe.com. Potom vytlacim
> danu stranku do suboru, pricom v moznostiach PS tlace nastavim
> 'ensapsulated EPS'. Tento otvorim v Ghostview a pomocou menu File-> PS
> to EPS mu nastavim spravny Bounding Box, pretoze original je na celu A4
> stranku. Takto upraveny eps by nemal byt problem skonvertovat do pdf.

Zaujimave, ze vsetci radia driver od Adobe. Ja mam s nim velmi zle
skusenosti. Dokonca ten posledny co som skusal mal asi 5MB a rovnako
rozsypal obrazky ako jeho mensie a starsie sestry. Ten co som odporucal, na
Apple LaserWriter600, na 99% pracuje bezchybne.Vlastne jediny opakujuci sa
problem je, ze bodky nad pismenom (casove derivacie) vymiena za akesi grecke
pismeno, ale nasiel som pocitac, kde nerobi ani toto. Dokonca, ked sa
nenastavi EPS, da sa PS subor opravit na uplne funkcny zmazanim asi 30
riadkov obsahujucich setpagedevice.

Zdravi

Anton Surda