Plainoutput

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Sun Jan 25 10:39:55 CET 2004

Josef Polách wrote:
> Zdravim Vas,

DD,

> Marne se hrabu (radeji ani nebudu rikat jak dlouho) ve vystupni rutine
> plainu.

vitejte v klubu. Mne je spolecnikem jiz nekolik veceru.

> Dari se mi vytvorit pomocny soubor pro obsah a spravne jej "nasosnout". Nactu

Souvisi to nejak s vystupni rutinou?

> a nasosnu cislo jedne urcite strany. Vytvorim pomocny soubor pro odkazy, ale
> uz je nenactu. Taky mi prestane fungovat makro na cislovani footnotes, ktere
> mi jinak slo korektne...

Z toho asi nikdo nepozna, co 'prestane fungovat'. Ne ze bych
  vedel, co s tim je, ale vzhledem k tomu, ze se za par
tydnu budu chtit ptat na totez ;-), tak bych byl rad,
kdybyste to upresnil.

> Na miste by bylo, ze mi vynadate, at si prectu TBN (odkud stejne prevazne
> cerpam). Ale motam se v tom jak vitr v bedne a na nic nedokazu prijit.

Jeste je dobry Victor Eijkhout, TeX by topic -
www.eijkhout.net/tbt/

> Mozna oteviram soubory v nespravne dobe, treba u tech odkazu mi nejde ani
> brutalne vlozit cely obsah souboru, kdyz se o to pokusim, natozpak vyzobavat
> na patricnem miste jednotlive radky). Proc mi to ale u obsahu a u lastpage
> jde, kdyz to delam podle vseho dobre?

Vseho do casu. Pokud je soubor moc velky a pozadavek na
cteni je drive, nez je dokoncen zapis, dostanete pokazde
jiny kus. Cili soubor s obsahem je treba maly, kdezto soubor
s odkazy je vetsi. Ja jsem to pozoroval u cca 1.5 kb
souboru. Minule jsem se na neco podobneho ptal, je to v archivu.

> Nechci obtezovat posilanim ukazek, v nichz byste se museli hrabat, myslim si,

A me by to zajimalo. Poslete mi soukrome ukazku?

> ze princip je jednodussi, mozna jste se s tim taky potykali. V cem nejspise
> delam chybu? Na co se mam zamerit? Mate nejake vlastni reseni, z nehoz by se
> dalo vyjit?

Soukrome.

> Pohoda, hezky den

Mejte se,