Inserty

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Sun Jan 25 23:25:10 CET 2004

Zdravim vsechny,

Nemate nekdo napsanou alternativu k plainovskemu \midinsert, ktera

-- zachovava poradi vstupu (to plainovske se chova tak, ze kdyz se obrazek
   vejde, tak ho vlozi, at neco ceka v \box\topins nebo ne... prosty text
   na neprazdnost \box\topins myslim nefungoval)
-- pokud mozno zachovava radkovy rejstrik (mam nastaveno
   \lineskiplimit=-\maxdimen a \lineskip=0pt)
-- ma osetren pripad, kdy se nevejde vse, co je v \box\topins na jednu
   stranku (to plainovske se chova tak, ze kdyz dejme tomu vlozime jeden
   obrazek vetsi nez pul \vsize, ktery uz se na aktualni stranu nevejde,
   pak druhy takovy, tak je vlozi na dalsi stranku ten prvni, zbytek
   stranky zustane prazdny a ten druhy obrazek je na dalsi strance)

Vim proc se to tak deje, ale nelibi se mi to. Tosku uz jsem si s tim hral,
zvlast ten radkovy rejstrik -- byl to docela porod. Tak jen kdybyste to uz
nekdo mel napsane nebo kdybyste meli nejaky hint.

Taky jsem se to snazil vyresit jinak nez pres \inserty. Jsou to uplne
jednoduchoucka makra a uzasne to funguje s tim problemem, ze nemam jak
vhodne zmensit \pagegoal dalsi strany :-(, aby se mi tam vesel vkladany
kod (inserty to delaji automaticky).

Diky

PM