Plainoutput

Josef Polách josef at polach.org
Sat Jan 24 23:34:21 CET 2004

Zdravim Vas,

Marne se hrabu (radeji ani nebudu rikat jak dlouho) ve vystupni rutine
plainu.

Zkratka:
Vim, jak si upravit output, kdyz chci udelat marginalie, kdyz chci mit jinak
usazene sude a liche stranky, kdyz chci cislovat footnotes, kdyz chci zmenit
rozmery headline... Ale beda, kdyz se pokusim nektere z techto veci spojit
dohromady. Nejspis je to kravina, ale kouse se mi jedno s druhym a nemohu to
dat dohromady. Ani radeji nemluvim o tom, kdyz chci do toho vmontovat krizove
odkazy,..

Dari se mi vytvorit pomocny soubor pro obsah a spravne jej "nasosnout". Nactu
a nasosnu cislo jedne urcite strany. Vytvorim pomocny soubor pro odkazy, ale
uz je nenactu. Taky mi prestane fungovat makro na cislovani footnotes, ktere
mi jinak slo korektne...

Na miste by bylo, ze mi vynadate, at si prectu TBN (odkud stejne prevazne
cerpam). Ale motam se v tom jak vitr v bedne a na nic nedokazu prijit.

Mozna oteviram soubory v nespravne dobe, treba u tech odkazu mi nejde ani
brutalne vlozit cely obsah souboru, kdyz se o to pokusim, natozpak vyzobavat
na patricnem miste jednotlive radky). Proc mi to ale u obsahu a u lastpage
jde, kdyz to delam podle vseho dobre?

Nechci obtezovat posilanim ukazek, v nichz byste se museli hrabat, myslim si,
ze princip je jednodussi, mozna jste se s tim taky potykali. V cem nejspise
delam chybu? Na co se mam zamerit? Mate nejake vlastni reseni, z nehoz by se
dalo vyjit?

Vim, ze v LaTeXu se takove veci daji pouzit zaroven, v plainu to musi jit
urcite taky... A jednoduseji a prehledneji.

Dik za kazdou dobre mirenou radu, netrapte se tim ale vic, nez si to
zaslouzi. Chci jen obecnejsi radu ci tip, kde pravdepodobne delam chybu.

Pohoda, hezky den

josef

--
Josef Polách, http://www.polach.org

Odchozí zpráva neobsahuje viry, protože k jejímu vytvoření nebyly použity
výměšky Micro$oftu.
Outgoing message doesn't contain viruses, it was not created using the
secretes of Micro$oft.