LaTeX a 50 Euro

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Jan 13 15:57:07 CET 2004

On Tue, 13 Jan 2004, [windows-1252] Luboš Kloc wrote:

> Stanislav Paluch - KMM wrote:
>
> Zkuste se branit. Soukromeho vydavatele nemuzete k nicemu nutit, ale pokud
> ma treba organizator konference neco spolecneho se statnimi penezi, musi
> krome proprietarniho formatu DOC prijimat i nejaky otevreny format,
> jinak zasahuje nepripustne a v rozporu se zakonem do hospodarske souteze.
> No a LaTeX nebo PDF jsou vhodnymi kandidaty.

Problem je, ze vydavatel i organizator konference je vetsinou komercni
firma, ktera jen spolupracuje s nejakou universitou, kde odbornici
rozhoduji o odbornem programu a o tom, co prijmout a co zamitnout. Zatim
se mi dari nachazet moznosti, kde sice neberou (La)TeX, ale berou PDF nebo
PS. Ve sborniku pro jednu konferenci brali Word a LaTeX a meli hotovy styl
+ vzorovy LaTeXovy dokument, takze jsem jen do sablony doplnil svuj text.
Dokonce tam meli vzor, jak nacist grafy z gnuplotu, kdyby to nekdo neumel.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz