PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Jan 8 14:12:15 CET 2004

On Thu, 8 Jan 2004, Anton Surda wrote:

> Dobry den,
>
> stala sa mi dost podivuhodna vec. Ked som zdistiloval (Acrobat 3) PS subor
> (z dvips) s obrazkami o velkosti asi 2.5MB nevznikol standartny, radovo
> 300kB subor, ale 9.5MB monstrum. Obrazky pochadzaju z CorelDraw  a su to
> mapky v odtienoch sivej s roznymi vyplnami, vo formate EPS. Subor chcem
> posielat e-mailom a som dost na rozpakoch co teraz spravit. Snad nechat
> obrazky vyrastrovat na 300 dpi. Potom by celkova velkost PDF nemala
> presiahnut 1MB.
>
> PDF zrejme expanduje nejake cykly, ktore su v postscripte?

> [...]
Je zde prilis malo informaci na kvalifikovanou odpoved... Musel bych znat
parametry nastavene v Distilleru, znat verzi Corelu, v niz to bylo udelane
a s jakymi parametry to bylo exportovane. Je tam prilis mnoho neznamych.
Navic Acrobat 3 je prilis stara verze, ktera toho jeste moc neumela. Je
pravda, ze pro nektere operacni systemy skoncil vyvoj Acrobat Readeru u
verze 3, ale i PDF kompatibilni s verzi 3 se da vyrobit novejsim
Distillerem a bude lepsi. Navic distiller od verze 4 umi delat v jednom
kroku i optimalizaci, coz ve verzi 3 jeste neumi.

> Zdravi
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz