PDF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Thu Jan 8 14:02:59 CET 2004

Dobry den,

stala sa mi dost podivuhodna vec. Ked som zdistiloval (Acrobat 3) PS subor
(z dvips) s obrazkami o velkosti asi 2.5MB nevznikol standartny, radovo
300kB subor, ale 9.5MB monstrum. Obrazky pochadzaju z CorelDraw  a su to
mapky v odtienoch sivej s roznymi vyplnami, vo formate EPS. Subor chcem
posielat e-mailom a som dost na rozpakoch co teraz spravit. Snad nechat
obrazky vyrastrovat na 300 dpi. Potom by celkova velkost PDF nemala
presiahnut 1MB.

PDF zrejme expanduje nejake cykly, ktore su v postscripte?

Poznaju PDF experti takyto pripad?

Zdravi

Anton Surda