PDF

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jan 8 14:46:14 CET 2004

S distillerem nemam zkusenosti, a z uvedenych informaci se asi pricina
jednoznacne vycist neda. Muze to byt nastavenim, treba jsou obrazky rastrove
a Distiller je prerastruje do podstatne vetsiho rozliseni, nebo neco na
ten zpusob.
Ja osobne bych zkusil nektery z nasledujicich kroku:
- co se stane, kdyz predestiluji samostatne nektere obrazky?
- co se stane, kdyz predestiluji text bez obrazku?
- co se  stane, kdyz zkusim vyrobit PDF nejakym (novejsim) ghostscriptem?

       Preji hodne uspechu,

                    Lubos Kloc