znova obrazky :-)

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Feb 25 09:13:28 CET 2004

On Tue, 24 Feb 2004, Michal Kyselica wrote:

> omluvam sa za tolko nedorozumenia,
>
> problem s obrazkami som si vyriesil uvedenim velkosti (v pixeloch)
> obrazku natvrdo.
>
> zrejme som zle formuloval svoj problem.

Asi jste skutecne spatne formuloval svuj problem. Vase reseni ukazuje,
ze snaha kolegu na cstex@ listu Vam problem trochu priblizit se minula
ucinkem. Stale nemate poneti, co vlastne chcete.

Je na Vas, abyste nejprve presne formuloval, co vlastne chcete.
Kdyz chcete obrazek 1:1, pak presne popiste, kam prikladate meritko
k obrazku pred zpracovanim TeXem a kam po zpracovani TeXem. Jinak se
skutecne asi nedomluvime.

Zacina me skutecne zajimat, o co Vam vlastne jde.

Zdravim

Petr Olsak