znova obrazky :-)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Feb 25 08:24:45 CET 2004

David Necas (Yeti) wrote:

> Nechci rozpoutavat nejaky flamewar, ale mne to tedy neda...
>
> Kdyz definujete velikost obrazku *v* *pixelech*, tak [za
> prepokladu, ze toho vubec pro dane vystupni zarizeni jste
> schopen] bude obrazek na kazdem vystupnim zarizeni *jinak*
> *velky*, protoze kazde vystupni zarizeni ma jine rozliseni.
>
> Yeti

Asi by to chtelo vyjadreni nekoho, kdo se vyzna v LaTeXovych
prikazech pro vkladani obrazku (ja jako plainista si
vystacim s epsf).
Moznost zadat velikost obrazku v pixelech mne pripada podivna.
Tahle informace je nutne v kazdem bitmapovem obrazku obsazena.
Co se stane, kdyz zadam jinou velikost nez ma obrazek,
prerastruje se to primo pri vkladani? To bych se dost divil,
ze by includegraphics neco takoveho delal. TeX potrebuje
znat _absolutni_ velikost vkladaneho obrazku, aby vedel,
kolik mista v sazbe ma vynechat.

Lubos Kloc