znova obrazky :-)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 25 09:32:21 CET 2004

Dobry den,

On Tue, 24 Feb 2004, David Necas (Yeti) wrote:

> [...]

Neverim tomu, ze ste si to vyriesili. Skuste si ten Vas obrazok (hoci aj v
IRFANe) zvacsit - width: z 140 na 420 a ulozte to. Potom zvacsite width z
140 na 840 a tiez to ulozte (DPI zostane 96). Potom skuste vytlacit
obrazok (hociktory) a nasledne skenovat pri 96, 300 a  600DPI. Vlozte
vsetkych 6 obrazkov pod seba rovnakym sposobom a potom si skuste
vysvetlit, ze co vidite a preco. Ked obetujete cas potrebny na
vyssieuvedene kroky, mozno sa lady pohnu.

> Nechci rozpoutavat nejaky flamewar, ale mne to tedy neda...

Cloveku nepomoze, ked to vedia druhi - sam to musi pochopit - dufajme, ze
sa mu to podari.

> Kdyz definujete velikost obrazku *v* *pixelech*, tak [za
> prepokladu, ze toho vubec pro dane vystupni zarizeni jste
> schopen] bude obrazek na kazdem vystupnim zarizeni *jinak*
> *velky*, protoze kazde vystupni zarizeni ma jine rozliseni.

Dajak takto to je.

Zdravi
Ladislav Bitto