znova obrazky :-)

oldfrog.tex at volny.cz oldfrog.tex at volny.cz
Tue Feb 24 07:57:30 CET 2004

Michal Kyselica wrote:

> V prilohe posielam 2 obrazky: prvy je to co som "grabol" grafickym
> programom IrfanView a 2. obrazok je to ako to TexLive zobrazil do Pdf-ka
> (kompilujem pomocou pdflatex).
>
> tymto parametrom:  scale=1.0   som sa snazil, aby to zobrazilo "jedna k
> jednej". Lenze Tex si to zmensil.
>
> Ako mam vlozit obrazok, aby bol "jedna k jednej"? (aj keby to hned
> nevyzeralo typograficky spravne)?

Doporucuji v techto pripadech vkladat obrazek
naopak s pevne a rucne zadanou velikosti. Znate
velikost stranky a obsah obrazku, zadate, aby
obrazek zabral treba 30% sirky stranky. Tim
budete mit nad vysledkem kontrolu. To je ve
skutecnosti to, o co Vam jde asi predevsim.

Hezky den,
OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035