znova obrazky :-)

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Feb 23 23:31:44 CET 2004

On Mon, Feb 23, 2004 at 11:19:36PM +0100, Michal Kyselica wrote:

> V prilohe posielam 2 obrazky: prvy je to co som "grabol" grafickym
> programom IrfanView a 2. obrazok je to ako to TexLive zobrazil do Pdf-ka
> (kompilujem pomocou pdflatex).
>
> tymto parametrom:  scale=1.0   som sa snazil, aby to zobrazilo "jedna k
> jednej". Lenze Tex si to zmensil.

Pokud mate takovouto definici 1:1, tak si nastavte defaultni
rozliseni/zvetseni v prohlizeci PDF, aby to bylo vetsi, kdyz
si to prohlizite, a budete to mit ,1:1`.

Tato odpoved je mozna padla na hlavu, ale odpovida vasemu
zadani.

Pokud chcete stejnou velikost pri tisku jako na monitoru,
tak musite znat rozliseni toho monitoru a prepocitat to (na
kazdem monitoru bude ovsem ten screenshot trochu jinak
velky). Ale opakovat, co napsali kolegove, jaky je (nebo
neni) vztah mezi rozmery obrazku v pixelech a rozmery
obrazku, uz znovu asi nema smysl...

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.