znova obrazky :-)

Michal Kyselica michalkyselica at centrum.sk
Mon Feb 23 23:19:36 CET 2004

Zdravim,

raz som sa uz pytal ako prinutit Tex, aby zobrazil obrazok v "takej
velkosti, ako chcem ja, a nie on". Dostal som mnozstvo sofistikovanych
odpovedi, ale ani z jednej som nebol o moc mudrejsi. Pravdepodobne som
neopisal presne, co je za problem. Skusim teraz:

mam TexLive, Windows XP a snazim sa obrazky vkladat takymto kodom:

\begin{figure}[h]
\begin{center}
		\includegraphics[scale=1.0]{pictures/ch_app_java/env_settings_04.jpg}
	\caption{Vytvorenie systémovej premennej - New System Variable.}
	\label{env_settings_04}
	\end{center}
\end{figure}

V prilohe posielam 2 obrazky: prvy je to co som "grabol" grafickym
programom IrfanView a 2. obrazok je to ako to TexLive zobrazil do Pdf-ka
(kompilujem pomocou pdflatex).

tymto parametrom:  scale=1.0   som sa snazil, aby to zobrazilo "jedna k
jednej". Lenze Tex si to zmensil.

Ako mam vlozit obrazok, aby bol "jedna k jednej"? (aj keby to hned
nevyzeralo typograficky spravne)?

Diki moc za odpovede.

Michal