Problem se stylem fyma z prosperu - predbezne shrnuti

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Dec 17 17:24:09 CET 2004

Jeste jsem zapomnel dodat podekovani panu Kubenovi a panu Wagnerovi
za spolupraci.

Taky bych rad zminil, ze pan Wagner pritom narazil na dalsi problem, ktery
s diskutovanou chybou patrne nesouvisi, a ktery se objevil pri prevodu
PS -> PDF pomoci GS verze 8.14. Proto pozor pri pouzivani GS 8.x,
pokud narazite na nejake problemy, dejte vedet.

L. K.