Problem se stylem fyma z prosperu - predbezne shrnuti

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 17 18:02:25 CET 2004

On Fri, 17 Dec 2004, Lubos Kloc wrote:

> Tak jsem delal jeste nejake zkousky a dosazene poznatky lze shrnout takto:
> Vidim dve mozne priciny:
> A) GS vyrabi za techto velmi specifickych okolnosti nekorektni PDF,
> ktere se pak zobrazuje
> ruzne na ruznych platformach.
> B) PDF je korektni, chyba je vyhradne na strane AR pro Linux.
>
> Osobne povazuji za pravdepodobnejsi B), ale pokud se nam nepodari
> vyloucit A),
> asi bude obtizne vymoci od Adobe napravu.

Ja jsem zacatkem roku hlasil zcela jednoznacnou chybu v AR pro OS/2 a
naprava je v nedohlednu...

Jinak jsem pred casem narazil na podobnou zahadu. Pokud dam
\pagecolor{blue} pro sve slajdy, pak prvni stranka nekdy vyjde dobre,
nekdy je zmrsena (uz si nepamatuju presne, jak). Kdyz prejdu na dalsi
stranky a pak se vratim zpet na prvni, je zmrsena vzdy. Dalsi stranky
mohou byt klidne modre, tam uz to nevadi. Delal mi to AR v OS/2 i ve
Windows. Kdyz pouziju jinou modrou nez 0R 0G 1B, funguje to dobre.

> Preji vsem pekny vikend.
>
> Lubos Kloc

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz