pdfTeX -> Re: Jiny zpusob ........

Ondrej Koala Vacha koala at vju.cz
Tue Dec 14 09:40:21 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Ladislav Bitto wrote:

> Pripajam sa k Vasim myslienkam. Ja osobne pdfTeX nepouzivam (uz pat rokov
> sa chystam, ale zatial stale nevidim dovod), ale vyzera to tak, ze za par
> rokov sa na vyraz DVI zabudneme. Drzim palce, aby autor (a ostatni okolo)

Nevidel bych to tak. V cistem vystupu do pdf vidim dve hlavni uskali:

- prohlizec: zadny z pdf prohlizecu (acroread,gv,xpdf) nedosahuje kvalit
dvi prohlizecu xdvi nebo tmview, nemluve o prohlizeci z emTexu, ktery
dodnes predstavuje pro mne vrchol. U pdf neni pravitko, lupa, stranky
podle stranek Texu, take rychlost vykreslovani ma co dohanet (acroread).

- vystup: z dvi se s pomoci dvips da vygenerovat pomerne usporny ps
soubor, obsahujici libovolny vyber stran. U pdf tehoz lze dosahnout bud na strane
Texu (modifikaci \output) nebo znovu preskladanim pdf do jineho pdf - tam
ovsem kazda stranka obsahuje vsechny sve fonty a velikost narusta.

K rutinni praci mi pdf pripada znacne nepohodlne.

s pozdravem
--
Ondrej Koala Vacha