pdfTeX -> Re: Jiny zpusob ........

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Dec 14 10:10:51 CET 2004

On Tue, 14 Dec 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Nevidel bych to tak. V cistem vystupu do pdf vidim dve hlavni uskali:

Pridam dalsi duvody:
- vkladani EPS -- vetsina programu dokaze exportovat obrazek jako EPS, ale
ne jako PDF, ktery by sel vlozit pdfTeXem. Nevim, zda existuje nejaka
norma na Encapsulated PDF, ktera by vlozila informaci o BBoxu

- pouziti PSTricks

- resampling bitmapovych obrazku -- osvitka potrebue urcite rozliseni pro
optimalni kvalitu. Toto rozliseni se nastavi v Distilleru a ten pri
konverzi PS->PDF provede resampling stejne dobre jako Gimp ci Photoshop.
Pokud to program neudela a me, musim nejprve overit spravnou velikost a
pak se vratit do Gimpu a zmenit velikost obrazku pro finalni vystup. Delal
jsem knihu, kde bylo 200 fotografii, ktere jsem potreboval zmensit (kazdou
jinak) a resamplovat na nizsi rozliseni (300 dpi). Kdybych to mel delat
ruzne, asi bych se uklikal k zblazneni.

- sprava barev -- poradi si pdfTeX se cmykovym TIFFem?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz