pdfTeX -> Re: Jiny zpusob ........

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Dec 14 08:05:06 CET 2004

On Mon, 13 Dec 2004, Vit Zyka wrote:

> [...]
> Zlatusky a Sojky. Tedy pokud se nemylim. Myslim, ze by v teto
> souvislosti mohlo byt zajimave zavzpominat, tak vlastne pred temi deseti
> lety k tomu zrodu doslo (nebyl by z toho pekny clanecek do Zpravodaje
> pane Sojko?). Mozna by neco mohl pridat i Han The Thanh. Nedavno se ke
> mne dostal jeho email a cesky umi stale velmi dobre. Alespon me by to
> zajimalo. S odstupem doby muzeme rici, ze slo o velmi zdarily open
> source projekt. Jak uz jsem nedavno uvedl, kdo v moderni distribuci TeXu
> nepouziva Omegu, pouziva pdfetex (tedy temer vsichni).

Pripajam sa k Vasim myslienkam. Ja osobne pdfTeX nepouzivam (uz pat rokov
sa chystam, ale zatial stale nevidim dovod), ale vyzera to tak, ze za par
rokov sa na vyraz DVI zabudneme. Drzim palce, aby autor (a ostatni okolo)
vydrzal ten staly napor cosi doplnit/vylepsovat/opravovat.

Zdravi
Ladislav Bitto