Jiny zpusob visiciho rozdelovniku?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sat Dec 11 14:34:05 CET 2004

On 11/12/04 13:53 +0100 or thereabouts, Petr Sojka wrote:
> On Sat, Dec 11, 2004 at 04:36:15AM +0100, Matous Jan Fialka wrote:
> Dobry den,

> Jednim tipem je prejit na pdfTeX (treba i s generovanim dvi),
> a zacit vyuzivat vymozenosti primitivu \pdfprotrudechars, \lpcode a \rpcode.
> To Vam umozni nezavisle na metrice definovat kolik
> promile sirky standardni sirky znaku bude prostrceno
> "ven z tiskoveho zrcadla", pokud se dany znak vyskytne
> na levem (\lpcode) a pravem (\rpcode) okraji.
>
> Jako uvod do problematiky si prectete clanek kol. Zyky
> v poslednim Zpravodaji CSTUGu.

Dobry den,

dekuji za podnetny tip, clanek si urcite prectu. Zel na PdfTeX pravdepodobne
neprejdu, nebot PDF nepouzivam.

Spis by me zajimalo, proc mi ten znak 156 nejde vystrcit ven. Mozna to mam
jen blbe napsane. Hexa to je 9c (printf "%x" 156), takze zkousim toto:

\hyphenchar\font=156
\newdimen\wbla \setbox0=\hbox{\char"9c} \wbla=\wd0
\def\bla{\char"9c\kern\-wbla \kern\wbla} \catcode`^^9c=13 \let^^9c=\bla

ale asi je to uplne blbe...

S pozdravem,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Nakladatelstv\'{i} Ligatura