emTeX na WIN XP

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 1 16:51:21 CET 2004

On Wed, 1 Dec 2004, Milan Vancura wrote:

> Dobry den,

> neni cygwin pro OS/2? To by vam resilo spoustu potizi...

cygwin ne, ale rada shellu je portovana jako nativni aplikace OS/2 (bash,
csh, tcsh, zsh, ksh, mozna i dalsi) a stejne tak vsechny utility (sed,
awk, xargs, ...). Problem je hlavne v tom, ze filesystem nema symlinks,
ale zdrojaky web2c je vyuzivaji hojne. Je tedy predevsim nutno prozkoumat,
co vse existuje jako symlink a musi se vytvorit jako fyzicka kopie, a
upravit podle toho makefile. Misto .so je nutno udelat .dll, coz se taky
dela jinak. To je radove slozitejsi nez rozebirani TPM.

> Milan Vancura

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz