emTeX na WIN XP

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Dec 1 17:05:20 CET 2004

Milan Vancura napsal(a):

>Dobry den,

>neni cygwin pro OS/2? To by vam resilo spoustu potizi...
>
>Milan Vancura

Cygwin je pro Win. Pro OS/2 je take XFree86, a dost nova verze:

ftp://ftp.netlabs.org/pub/xfree86/

Udrzuje to po Holgeru Veithovi nyni Frank Giessler. Jen to nemam
momentalne nainstalovane.

Christian Hennecke pred casem psal, ze udelal XFree86 verzi ghostscriptu
pro OS/2:

http://www.os2world.com/os2files/files/gs8.14-xfree86os2.zip

Zdravi
                    Jaromir Kuben